Be man, be social !

След двучасово пътуване с влак, чакане по светофарите в снега и измръзване до болка, най-накрая съм вкъщи на топло, увита в одеяло и пак просветляващи мисли нахлуват в главата ми, а именно – ще има ли Social Media война на половете? До болка са ви познати вечните спорове между нежния и силния пол – кой е по по по най. Е, не че тези спорове не са пренесени и в социалните мрежи, но се питам променят ли се и до каква степен сложните взаимоотношения между двата пола?
Според изследване на Pew Internet and American Life Project нежният пол е два пъти по-активен в социалните мрежи. Ами, като сте силния пол, я малко social strong! 😀
Прави ми впечатление, че ако в близкото далечно минало и двата пола се правеха на такива, каквито не са с присъствието си във Flirt4e. com, Aha.bg и каквито там бяха още, днес като че ли общуването в социалните мрежи е доста по-real :).
E да, ама като поствате статуси само на 29 февруари и лайквате по някоя друга страница за адет както се вика, а за коментари да не споменавам… как да ви разберем?! И после…. хайде пак се заговори за вечното дерби Мъже-Жени в социалните мрежи!
Евала на изключенията!

About tsvetyify

Цък...Клик...ето че отново попадам на моята "любима" графа. Казвам "любима", защото мразя да описвам себе си, но ще направя мъничко изключение. Както вече разбрахте, моята скромна, изключителна личност е получила това прекрасно име Цветелина преди цели 22 години. Държа да подчертая, че съм зодия Лъв, с което се гордея! Защо... ще разберете:) Студентка съм в УНСС, специалност Маркетинг и в момента съм 4 курс. Интересувам се от маркетинг, реклама, PR и още много други неща, за които ще стане дума по-нататък. Обичам да давам на хората възможността сами да ме опознаят...

Posted on 07.02.2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Вашият коментар.

Вашият коментар